Drie leveranciers voor incontinentiematerialen in 2016

Delta Lloyd heeft voor 2016 nieuwe afspraken gemaakt met drie leveranciers van incontinentiemateriaal. Op deze pagina leest u wat dit voor u betekent.

Hulpmiddelen zijn soms onnodig duur

Uit onderzoek blijkt dat hulpmiddelen, zoals incontinentiemateriaal, soms onnodig duur zijn. Daarom heeft Delta Lloyd met drie leveranciers nieuwe afspraken gemaakt over de prijs en kwaliteit van incontinentiemateriaal (afvoerend en absorberend). Zo besparen we kosten en houden we uw premie betaalbaar.

Gecontracteerde leveranciers in 2016

Dit zijn in 2016 onze gecontracteerde leveranciers van incontinentiemateriaal:

Meer weten over de gecontracteerde leveranciers? Klik op de naam van een leverancier of download de flyer [PDF]

Staat uw huidige leverancier er niet bij?

U kunt bij de leverancier van uw keuze blijven. Welke vergoeding u dan krijgt, hangt af van de gekozen basisverzekering. Wilt u overstappen naar een gecontracteerde leverancier? Stap dan vóór 1 januari 2016 over.

Voordelen gecontracteerde leverancier

Wanneer u materiaal bij een gecontracteerde leverancier bestelt, bent u verzekerd van het volgende:
  • De leverancier is 24 uur per dag en zeven dagen per week telefonisch en online bereikbaar en inzetbaar voor (spoed)bestellingen, zorginhoudelijke begeleiding en advisering. 
  • U ontvangt het materiaal binnen 24 uur thuis. In spoedeisende situaties zelfs binnen vier uur.  
  • Als uw vraag telefonisch niet kan worden opgelost, is er de mogelijkheid dat een incontinentieverpleegkundige (van de leverancier) aan huis komt voor informatie en advies. Waar in Nederland u ook woont. 
  • De materialen die de leverancier voor u selecteert, voldoen aan strenge richtlijnen voor kwaliteit. 
  • Delta Lloyd regelt voor u de betaling met de leverancier. U hoeft dus zelf niets voor te schieten.
  • Door nog betere prijsafspraken tussen Delta Lloyd en de gecontracteerde leveranciers, gaat de prijs van de incontinentiematerialen omlaag. U merkt dus mogelijk dat uw eigen risico minder snel opraakt wanneer u bij een van hen uw materialen bestelt.  

Verandert er iets? Dan ontving u een brief

Als in 2016 uw leverancier niet meer gecontracteerd is, dan heeft u van ons een brief ontvangen. In die brief stond wat dat voor u mogelijk betekent. 

Hebt u nog vragen?

Hebt u nog vragen over uw incontinentiemateriaal in 2016? Bekijk onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen of hebt u hulp nodig? Bel (013) 593 82 25. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. E-mailen kan natuurlijk ook. Stuur uw vraag naar mbz.hulpmiddelen@zorg-deltalloyd.nl en u ontvangt binnen twee werkdagen bericht van ons. 

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?