Twee leveranciers van dieetpreparaten (drinkvoeding) in 2016

Delta Lloyd heeft nieuwe afspraken gemaakt met twee leveranciers van dieetpreparaten (drinkvoeding): Medizorg en Sorgente.

Stijgende zorgkosten

Omdat de zorgkosten blijven stijgen, kijkt Delta Lloyd elk jaar goed of en hoe we zorg en hulpmiddelen goedkoper kunnen inkopen. Zo zorgen we ervoor dat iedereen in de toekomst voldoende en betaalbare zorg kan krijgen tegen een betaalbare premie. Door met twee leveranciers een contract te sluiten, kunnen de kosten van dieetpreparaten omlaag. Beide leveranciers voldoen aan de eisen die Delta Lloyd stelt aan kwaliteit en dienstverlening.

Wat betekent dit voor u?

De nieuwe afspraken gaan in per 1 januari 2016. Als uw huidige leverancier van drinkvoeding in 2016 niet meer gecontracteerd is, dan ontvangt u uiterlijk eind oktober/begin november 2015 van ons een brief. In die brief staat helder uitgelegd wat er mogelijk voor u gaat veranderen. Gebruikt u drinkvoeding, maar ontvangt u geen brief van ons? Dan verandert er niets en hoeft u verder ook niets te doen.

Onze gecontracteerde leveranciers van drinkvoeding

Hieronder ziet u de leveranciers die wij hebben gecontracteerd voor de levering van drinkvoeding met ingang van 1 januari 2016. 

Medizorg 
Telefoon: 0800 - 022 66 78
E-mail: voeding@medizorg.nl
www.medizorg.nl

Sorgente
Telefoon: 030 - 850 20 65
E-mail: teamdrinkvoeding@sorgente.nl
www.sorgente.nl

Voordelen van een gecontracteerde leverancier

Mogelijk ontvangt u op dit moment uw drinkvoeding van een apotheek of leverancier die vanaf 1 januari 2016 geen contract meer heeft met Delta Lloyd. Wist u dat het bestellen van drinkvoeding bij een gecontracteerde leverancier een aantal belangrijke voordelen heeft? We zetten ze voor u op een rijtje:
  • De leverancier is 24 uur per dag en zeven dagen per week telefonisch en online bereikbaar en inzetbaar voor (spoed)bestellingen, zorginhoudelijke begeleiding en advisering. 
  • U ontvangt uw drinkvoeding binnen 24 uur thuis. In spoedeisende situaties zelfs binnen vier uur.  
  • Als uw vraag telefonisch niet kan worden opgelost, is er de mogelijkheid dat een diëtist (van de leverancier) aan huis komt voor informatie en advies. Waar in Nederland u ook woont. 
  • Delta Lloyd regelt voor u de betaling met de leverancier. U hoeft dus zelf niets voor te schieten. 
  • Door nog betere prijsafspraken tussen Delta Lloyd en de gecontracteerde leveranciers, gaat de prijs van de drinkvoeding omlaag. U merkt dus mogelijk dat uw eigen risico minder snel opraakt wanneer u bij een van hen uw drinkvoeding bestelt.  

Hebt u nog vragen?

Hebt u nog vragen over uw drinkvoeding in 2016 of hebt u hulp nodig? Bel 013 - 593 82 25. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. E-mailen kan natuurlijk ook. Stuur uw vraag naar mbz.hulpmiddelen@zorg-deltalloyd.nl en u ontvangt binnen twee werkdagen bericht van ons.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?