Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en antwoorden over Pensioen Services Online.

Waar kan ik een nieuw wachtwoord opvragen?

U hebt via het Delta Lloyd Werkgeversportaal toegang tot Pensioen Services Online. Bent u uw wachtwoord vergeten van het Delta Lloyd Werkgeversportaal? Dan zijn er twee situaties mogelijk:

  1. U hebt eerder een drietal 'verborgen vragen' ingevuld via het Delta Lloyd Werkgeversportaal
    U kunt nu via de inlogpagina van het Delta Lloyd Werkgeversportaal uw wachtwoord opvragen. Hiervoor klikt u op 'Wachtwoord vergeten en assistentie nodig?'. Na het beantwoorden van de 'verborgen vragen' krijgt u direct een nieuw wachtwoord op uw e-mailadres toegestuurd.
  2. U hebt nog geen 'verborgen vragen' ingevuld via het Delta Lloyd Werkgeversportaal
    Neem contact met uw relatiebeheerder. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd. Wij vragen u zo snel mogelijk de zogenaamde 'verborgen vragen' in te stellen op het Delta Lloyd Werkgeversportaal. Met deze verborgen vragen krijgt u meteen per e-mail uw nieuwe wachtwoord toegestuurd.

Wilt u de 'verborgen vragen' instellen? Ga dan naar het kopje 'Uw gegevens' op het Delta Lloyd Werkgeversportaal. Kies daarna voor 'Uw toegang'. U kunt nu de 'verborgen vragen' instellen.

Waar kan ik een nieuwe gebruikersnaam opvragen?

U kunt een nieuwe gebruikersnaam opvragen via uw relatiebeheerder van Delta Lloyd.

Ik heb geen e-mail met mijn wachtwoord of gebruikersnaam ontvangen. Hoe krijg ik deze?

U krijgt toegang tot Pensioen Services Online via het Delta Lloyd Werkgeversportaal. Hebt u geen email ontvangen met daarin uw wachtwoord en gebruikersnaam? Neem dan contact op met uw relatiebeheerder van Delta Lloyd.

Hoe kan ik een storing van Pensioen Services Online doorgeven?

Controleer eerst of u de storing ziet staan onder het kopje ‘Nieuws’ op de ‘Home’-pagina van Pensioen Services Online. Ziet u de storing niet staan? Of krijgt u geen toegang tot Pensioen Services Online? Neem dan contact op met uw relatiebeheerder.

Waar vind ik de handleiding van Pensioen Services Online?

Download de gebruikershandleiding van Pensioen Services Online [PDF] . Ook vindt u de handleiding in Pensioen Services Online zelf bij 'Uitleg Pensioen Services Online' links in het menu.

Waarom heb ik geen wijzigingsmogelijkheden binnen Pensioen Services Online?

Binnen Pensioen Services Online zijn twee gebruikersrollen:

  1. U kunt zowel inzien als wijzigingen doorgeven. Dit is handig als u zelf uw pensioenregeling beheert.
  2. U kunt alleen inzien. Deze rol is handig als uw adviseur de pensioenregeling beheert.

Beheert uw adviseur de pensioenregeling namens uw bedrijf? En geeft hij/zij ook de personeelswijzigingen door? Dan is het mogelijk dat u alleen inzage hebt in Pensioen Services Online. Wilt u dit anders regelen? Neem dan contact op met uw relatiebeheerder van Delta Lloyd.

Hoe kan ik mijn adviseur toegang geven tot Pensioen Services Online?

Heeft uw adviseur een aanstelling bij Delta Lloyd? Dan kan hij toegang krijgen tot Pensioen Services Online. Wilt u uw adviseur toegang geven tot de pensioenregeling van uw werknemers? Overleg dit dan eerst met uw adviseur. Om dit te regelen neemt u contact op met uw relatiebeheerder van Delta Lloyd.

Waarom kan ik de pensioenplanner van mijn werknemers niet inzien?

De pensioenplanner van werknemers is niet toegankelijk voor werkgevers en/of adviseurs. Werknemers maken in de planner berekeningen die te maken hebben met hun persoonlijke situatie. Dit kan privacygevoelig zijn. Wel kan een werknemer een rapport uitprinten van de berekeningen binnen de planner. Hij/zij kan dit rapport vervolgens met u bespreken.

  • Meer informatie?bel uw adviseur of relatiebeheerder

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?