Waarmee kunt u uw klanten binden en boeien?

Dutch Network Group en Delta Lloyd helpen u daar graag bij. Hoe meer u van uw klanten weet, hoe beter u hen kunt helpen. Hoe u dat kunt doen? Dat leest u in het speciaal gemaakte magazine over het Trendrapport MKB 2016. Het helpt u meer te weten te komen over uw klanten. Zo leest u hoe u nieuwe klanten kunt vinden en vasthouden. Lees de informatie en ga aan de slag met het Trendrapport.

WIA Wizard voor werknemers
Het MKB Trendrapport 2016: Nieuwe inzichten over het MKB en tips

De drie trends

Hieronder leest u een korte samenvatting van de drie trends. 

Trend 1: Van werknemer naar ondernemer

Werken voor corporates is uit. Jongeren kiezen er steeds vaker voor zelf een bedrijf te beginnen. Want ondernemen is cool. Je wordt tenslotte niet als werknemer geboren.

Trend 2: Van creatie naar curatie

Contentmarketing. Welk bedrijf heeft het er niet over? Merken moeten uitgevers worden. Klanten heten ineens lezers. En die moet je voeden met waardevolle verhalen: ga daar als ondernemer maar staan. 

Trend 3: Van internationaal naar hyperlokaal

Lokaal voedsel, lokale producten, hyperlokaal nieuws, hyperlokale services, hyperlokale experiences, hyperlokale acties. Lokaal heeft alles in zich om internationaal te verslaan. 

Aan de slag met deze trends

In het magazine leest u meer over deze trends. De eerste voorbeelden en de handvaten waarmee u vandaag al kunt starten met het inspelen op de trends. Welke mogelijkheden heeft u om online klanten te vinden? En als de klanten u vinden, waarmee kunt u hen dan vasthouden?

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?