Vragen over inloggen

Bij Delta Lloyd kunt u inloggen voor het beheren van uw inkomens- en pensioenproducten en voor het aan- en afmelden van auto’s voor uw rijrisicopolis. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u problemen met inloggen? Bekijk dan hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen. 

Heeft u nog geen account voor het online beheren van uw producten? Lees dan meer over het aanvragen en registreren van een account.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt via de knop 'wachtwoord vergeten' uw wachtwoord resetten als u eerder de persoonlijke wachtwoordvragen hebt ingevuld.

Als u de vragen niet hebt ingevuld, de antwoorden niet meer weet of uw gebruikersnaam bent vergeten kunt u ons bellen op 020-594 2424. Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur.

Na het opvragen van mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord krijg ik geen e-mail binnen, wat nu?

Het kan zijn dat uw inbox de e-mail heeft gezien als junk-mail. In dat geval wordt de mail in de zogenaamde junk of spam folder geplaatst. Controleer deze folder om te zien of daar de mails staan die wij verzenden. 

Staat de e-mail niet in de junk of spamfolder? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 - 594 24 24. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

Ik krijg na het inloggen de foutmelding: Uw gegevens zijn op dit moment niet beschikbaar. Wat nu?

Als u na het inloggen deze foutmelding krijgt, dan kan het zijn dat u bent ingelogd op het verkeerde portaal. Als uw gebruikersnaam bestaat uit een w en daarna 6 cijfers, zoals w1234567, dan hebt u waarschijnlijk alleen rechten voor het werkgeversportaal.  In het werkgeversportaal vindt u uw pensioenportalen en de functie automeld. In Mijn Delta Lloyd vindt u alles voor uw inkomens producten. Wilt u ook toegang tot Mijn Delta Lloyd? Neem dan contact met ons op via 020 - 594 37 70.

U kunt inloggen op zowel Mijn Delta Lloyd als het Werkgeversportaal vanaf deze pagina