Afhandeling van uw schade

Het contact over de afhandeling van de schade, verloopt via uw adviseur. Delta Lloyd probeert u via uw adviseur zo snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom krijgt uw dossier vaak een eigen schadebehandelaar van Delta Lloyd toegewezen,

Schadebehandelaar Delta Lloyd

De schadebehandelaar beoordeelt of uw schade gedekt is volgens de polisvoorwaarden die u met Delta Lloyd hebt afgesproken. Daarvan hangt af of en op hoeveel schadevergoeding u recht hebt. Wij streven ernaar om steeds binnen 10 werkdagen nieuwe ontwikkelingen in uw schadedossier te verwerken.

Doorlooptijden afhandeling schade

Wij begrijpen dat u erbij gebaat bent als wij uw schade zo snel mogelijk afhandelen. Toch kan het soms langer duren voordat wij u een definitief antwoord kunnen geven. De doorlooptijd van de schade wordt bijvoorbeeld langer als er meerdere partijen bij een schade betrokken zijn en de schuldvraag moet worden beoordeeld. Wij houden de adviseur op de hoogte van uw schadeafhandeling. U kunt zelf natuurlijk ook altijd bij ons of uw adviseur de stand van zaken opvragen.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?