Vragen over inloggen

Hebt u een vraag over het inloggen op Mijn Delta Lloyd? Op deze pagina vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen over inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Inloggen Mijn Delta Lloyd

U kunt inloggen met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord van Inkomen Services Online.

Veelgestelde vragen over inloggen

Kan ik met mijn huidige inloggegevens van Inkomen Services Online inloggen in Mijn Delta Lloyd?

Ja, als u al een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor Inkomen Services Online, hoeft u geen (nieuwe) inloggegevens aan te vragen. U kunt met uw bestaande gegevens inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, en nu?

Indien u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten bent kunt u onderaan de inlogpagina klikken op de link: inloggegevens vergeten?. Hierna volgt u de instructies voor het opvragen van uw gebruikersnaam en / of wachtwoord.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 - 594 24 24. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

Na het opvragen van mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord krijg ik geen e-mail binnen, wat nu?

Het kan zijn dat uw inbox de e-mail heeft gezien als junk-mail. In dat geval wordt de mail in de zogenaamde junk of spam folder geplaatst. Controleer deze folder om te zien of daar de mails staan die wij verzenden.

Staat de e-mail niet in de junk of spamfolder? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 - 594 24 24. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

Ik kan niet inloggen met Safari, wat nu?

Er zijn problemen met het inloggen met Safari op een MacBook. Safari biedt bij het opstarten van Mijn Delta Lloyd een certificaat aan. Als u op annuleren klikt kunt u gewoon gebruik maken van mijn Delta Lloyd. We werken hard aan een structurele oplossing. Tot die tijd adviseren we u om op annuleren te klikken bij het aanbieden van het certificaat of gebruik te maken van een andere computer of een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome.

Waarom is mijn Delta Lloyd-account geblokkeerd?

Uw Mijn Delta Lloyd wordt automatisch geblokkeerd als er vijf keer geprobeerd is in te loggen met een verkeerd wachtwoord. U kunt dan een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord opvragen. Dit doet u door onderaan het inlogscherm te klikken op de link: inloggegevens vergeten? U kiest eerst voor "Gebruikersnaam vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor "Wachtwoord vergeten".

Ik krijg na het inloggen de foutmelding: Uw gegevens zijn op dit moment niet beschikbaar. Wat nu?

Als u na het inloggen deze foutmelding krijgt, dan kan het zijn dat u bent ingelogd op het verkeerde portaal. Als uw gebruikersnaam bestaat uit een w en daarna 6 cijfers, zoals w1234567, dan hebt u waarschijnlijk alleen rechten voor het werkgeversportaal.  In het werkgeversportaal vindt u uw pensioenportalen en de functie automeld. In Mijn Delta Lloyd vindt u alles voor uw inkomens producten. Wilt u ook toegang tot Mijn Delta Lloyd? Neem dan contact met ons op via 020 - 594 37 70.

U kunt inloggen op zowel Mijn Delta Lloyd als het Werkgeversportaal vanaf deze pagina.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?