Veelgestelde vragen

Wat kan ik allemaal in Mijn Delta Lloyd?

Op dit moment kunt u voor uw inkomensverzekeringen de volgende zaken regelen in Mijn Delta Lloyd: 
  • toegang tot Inkomen Services Online
  • overzicht van uw inkomensproducten
  • doorgeven van de jaarlijkse aanpassing
  • medewerker mutaties doorgeven
De mogelijkheden van Mijn Delta Lloyd breiden wij vanaf nu steeds verder uit.

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Delta Lloyd?

Indien u gebruik maakt van Inkomen Services Online ontvangt u een uitnodiging voor de toegang voor Mijn Delta Lloyd. Maakt u nog geen gebruik van Inkomen Services Online maar hebt u wel inkomensverzekeringen, dan ontvangt u per brief een activatiecode waarmee u uw account kunt registreren.

Kan ik met mijn huidige inloggegevens van Inkomen Services Online inloggen in Mijn Delta Lloyd?

Ja, als u al een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor Inkomen Services Online, hoeft u geen (nieuwe) inloggegevens aan te vragen. U kunt met uw bestaande gegevens inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw aanvragen. Hiervoor gaat u naar inloggegevens vergeten. U kiest eerst voor "Gebruikersnaam vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor "Wachtwoord vergeten".

Mijn adviseur doet het beheer. Kan dat ook met Mijn Delta Lloyd?

Uw adviseur kan voor u het beheer doen. U geeft uw adviseur eenvoudig toestemming via Inkomen Services Online in Mijn Delta Lloyd. Dit doet u door via het menu adviseurs te klikken op adviseur machtigen.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?