Veelgestelde vragen

Wat kan ik allemaal in Mijn Delta Lloyd?

Op dit moment kunt u voor uw inkomensverzekeringen de volgende zaken regelen in Mijn Delta Lloyd: 
  • toegang tot Inkomen Services Online
  • overzicht van uw inkomensproducten
  • doorgeven van de jaarlijkse aanpassing
  • medewerker mutaties doorgeven
De mogelijkheden van Mijn Delta Lloyd breiden wij vanaf nu steeds verder uit.

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Delta Lloyd?

Indien u gebruik maakt van Inkomen Services Online ontvangt u een uitnodiging voor de toegang voor Mijn Delta Lloyd. Maakt u nog geen gebruik van Inkomen Services Online maar hebt u wel inkomensverzekeringen, dan ontvangt u per brief een activatiecode waarmee u uw account kunt registreren.

Kan ik met mijn huidige inloggegevens van Inkomen Services Online inloggen in Mijn Delta Lloyd?

Ja, als u al een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor Inkomen Services Online, hoeft u geen (nieuwe) inloggegevens aan te vragen. U kunt met uw bestaande gegevens inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw aanvragen. Hiervoor gaat u naar inloggegevens vergeten. U kiest eerst voor "Gebruikersnaam vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor "Wachtwoord vergeten".

Mijn adviseur doet het beheer. Kan dat ook met Mijn Delta Lloyd?

Uw adviseur kan voor u het beheer doen. U geeft uw adviseur eenvoudig toestemming via Inkomen Services Online in Mijn Delta Lloyd. Dit doet u door via het menu adviseurs te klikken op adviseur machtigen.