Vind uw antwoord in de veelgestelde vragen

  • Ik ben mijn inloggegevens vergeten. Wat nu?

    Vraag uw gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw aan.

  • Ik heb een bedrag overgemaakt naar mijn tegenrekening, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wanneer kan ik het op mijn tegenrekening verwachten?

    Met Instant Payment kunt u met de Delta Lloyd Bank App en E-bankieren direct spaargeld overboeken van uw spaarrekening bij Delta Lloyd Bank naar uw betaalrekening. Het geld staat binnen twee minuten op uw rekening. Boekt u een hoger bedrag over dan € 1.000,-? Of naar een andere bank dan ING, Rabobank, ABN AMRO of SNS? Dan wordt het een gewone overboeking en duurt het langer voordat het geld op uw betaalrekening staat.

  • Hoe geef ik een (adres)wijziging door?

    Log in op Delta Lloyd E-bankieren en geef uw wijziging online door. Of gebruik onze wijzigingsformulieren.

  • Wat kost beleggen?

    Als u belegt bij Delta Lloyd Bank betaalt u kosten. U betaalt sommige kosten direct aan Delta Lloyd Bank. Andere kosten zijn verwerkt in de koersen van de beleggingsfondsen. 

    Lees meer over de kosten van beleggen.

  • Waar kan ik fonds- en koersinformatie vinden?

    Bekijk de fonds- en koersinformatie.

  • Hoe kan ik het rekeningnummer veranderen waar mijn krediet op wordt betaald?
  • Waar vind ik meer informatie over mijn jaaroverzicht?
  • Hoe kan ik mijn rekening opzeggen?

    U kunt u bankproduct(en) en verzekering(en) opzeggen via het online formulier 'Opzeggen verzekering of bankproduct'. Nadat uw rekening is opgezegd, blijft uw rekening nog achttien maanden zichtbaar als u inlogt.

Bel Delta Lloyd Bank

Direct contact

026 - 400 44 22

Beheer uw bankproducten in de Delta Lloyd Bank App

Regel uw bankzaken overal snel en gemakkelijk met de Delta Lloyd Bank App.

AppStore Google Play
Naar boven