Hulp bij inloggen in Mijn Delta Lloyd

Lukt het niet om in te loggen of bent u uw inloggegevens kwijt? Wij begrijpen dat dit kan gebeuren. 

Hieronder vindt u de meest voorkomende problemen met het inloggen in Mijn Delta Lloyd, en hoe u deze kunt oplossen.

Problemen met inloggen?

Lees hieronder wat u moet doen om weer te kunnen inloggen.

  • Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

    U kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord eenvoudig zelf opnieuw aanvragen. Bent u beide gegevens kwijt? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam opnieuw aan en daarna uw wachtwoord. U ontvangt dan een e-mail met uw gebruikersnaam en een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

  • Is uw account geblokkeerd?

    Uw Mijn Delta Lloyd account wordt geblokkeerd als u vijf keer hebt ingelogd met een verkeerde gebruikersnaam of een onjuist wachtwoord. U kunt uw account zelf resetten door een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

    Weet u niet zeker of uw gebruikersnaam wel de juiste is? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam opnieuw aan. U ontvangt dan een e-mail met uw gebruikersnaam. Vraag daarna uw wachtwoord opnieuw aan. U ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.” 


  • Wilt u voor het eerst inloggen in Mijn Delta Lloyd?

    U hebt een activatiecode nodig als u een account wilt aanmaken en wilt inloggen. Deze ontvangt u van ons als uw product beschikbaar is in Mijn Delta Lloyd. 

    Lees hier meer over het aanmaken van een account.

Hulp nodig?

Bel ons ma t/m vr van 08.30-17.30 u.

020 594 81 92

Of kunnen we u op een andere manier helpen?

Wilt u het nog een keer proberen?

Heeft u één van bovenstaande oplossingen geprobeerd en wilt u nog een keer inloggen? 

Lukt het inloggen toch niet?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 - 594 81 92. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur. Of maak gebruik van ons contactformulier.

Naar boven