Vragen over inloggen

Op dit moment is Mijn Delta Lloyd alleen toegankelijk als u een overlijdensrisicoverzekering, pensioen- of beleggingsverzekering bij Delta Lloyd hebt. De komende tijd breiden wij Mijn Delta Lloyd verder uit en voegen wij steeds meer producten en diensten toe. U ontvangt dan automatisch bericht om Mijn Delta Lloyd te kunnen gebruiken.

Hoe log ik in?

U kunt inloggen met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord van Pensioen Services Online of Mijn Beleggingsverzekering. Hebt u daarvan geen inloggegevens, maar hebt u wel een pensioen product of een beleggingsverzekering bij ons? U ontvangt dan automatisch een brief met een activatiecode wanneer uw pensioenproduct of beleggingsverzekering is toegevoegd aan Mijn Delta Lloyd. Daarmee kunt u een account aanmaken.

Meer informatie over account aanmaken

Veelgestelde vragen

Hebt u problemen bij het inloggen in Mijn Delta Lloyd? Hieronder vindt u de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze Client Service Desk via telefoonnummer 020 - 594 81 00. U kunt ook een e-mail sturen naar csd@deltalloyd.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. Hiervoor gaat u naar inloggegevens vergeten. U ontvangt na het aanpassen van uw wachtwoord een bevestiging per mail.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw aanvragen. Hiervoor gaat u naar inloggegevens vergeten. U kiest eerst voor "Gebruikersnaam vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor "Gebruikersnaam vergeten".

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw opvragen. Hiervoor gaat u naar inloggegevens vergeten. U kiest eerst voor “Gebruikersnaam vergeten”. Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor “Wachtwoord vergeten”.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ja u kunt eenvoudig uw wachtwoord wijzigen in Mijn Delta Lloyd. Hiervoor logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord en gaat naar “Mijn gegevens”. Hier vindt u de mogelijkheid om uw wachtwoord te wijzigen.

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Het is momenteel helaas nog niet mogelijk om uw gebruikersnaam te wijzigen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Uw e-mailadres kunt u wijzigen in Mijn Delta Lloyd. Onder het kopje “Mijn gegevens” klikt u op de link “wijzigen” achter uw e-mailadres. U ontvangt op dit e-mailadres belangrijke informatie over uw producten. Het is daarom belangrijk dat het e-mailadres dat gekoppeld is aan uw Mijn Delta Lloyd account juist is.

Ik zie de melding dat mijn geboortedatum niet juist is. Wat nu?

Dit betekent dat de gegevens die bij ons bekend zijn niet overeenkomen met bijvoorbeeld uw geboortedatum. Neem hierover op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur contact met ons op via telefoonnummer 020 - 594 81 00. Wij kunnen uw gegevens voor u wijzigen. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat wij u kunnen vragen om extra informatie te sturen, zoals een uittreksel uit het geboorteregister of een kopie legitimatiebewijs.

Wanneer wordt mijn account geblokkeerd?

Mijn Delta Lloyd wordt geblokkeerd als er vijf keer geprobeerd is in te loggen met een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen bij inloggegevens vergeten.

Wat moet ik doen bij de melding: Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen?

  • Controleer of u uw gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingevuld
  • Controleer of de CapsLock (hoofdlettervergrendeling) op uw toetsenbord niet aanstaat

Ik kan niet inloggen met Safari (internetbrowser), wat nu?

We hebben gemerkt dat er helaas problemen zijn met het inloggen via Safari. Safari biedt bij het opstarten van Mijn Delta Lloyd een certificaat aan. Als u op annuleren klikt kunt u gewoon gebruik maken van mijn Delta Lloyd. Wij werken op dit moment aan een structurele oplossing. Tot die tijd raden wij u aan om het certificaat niet te accepteren of gebruik te maken van een andere computer of browser. Onze excuses voor het ongemak.

Wilt u inloggen voor uw zorgverzekering?

Mijn Delta Lloyd is onze nieuwe online omgeving voor levensverzekeringen en pensioenproducten. U kunt op Mijn Delta Lloyd niet uw zorgverzekering inzien. Wilt u uw zorgverzekering inzien dan kunt u met behulp van uw DigiD inloggen.

Wilt u inloggen voor uw bankproducten?

Mijn Delta Lloyd is onze nieuwe online omgeving voor levensverzekeringen en pensioenproducten. U kunt op Mijn Delta Lloyd niet uw bankproducten inzien. Wilt u uw bankproducten inzien dan kunt u met behulp van uw inloggegevens inloggen.

E-bankieren

Regel uw bankzaken snel en eenvoudig online. Bekijk uw producten, vraag uw saldo op, maak overboekingen en geef beleggingsorders door.

Mijn Delta Lloyd Zorgverzekering

Bekijk online de status van uw ingediende declaraties, download notabegeleidingsformulieren en geef wijzigingen door in uw zorgverzekering.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?