Vragen over inloggen

Mijn Delta Lloyd is uw persoonlijke omgeving voor al uw Delta Lloyd zaken. Met Mijn Delta Lloyd hebt u een duidelijk overzicht van uw producten. Ook kunt u gemakkelijk wijzigingen doorgeven.  

De komende tijd breiden wij Mijn Delta Lloyd verder uit en voegen wij steeds meer producten en diensten toe. Wanneer wij een product van u toevoegen ontvangt u automatisch bericht om Mijn Delta Lloyd te kunnen gebruiken. U ontvangt dan een brief met een activatiecode.

Meer informatie over account aanmaken

Hoe log ik in?

U kunt inloggen met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. 

Inloggen voor uw zorgverzekering

Wilt u uw zorgverzekering inzien in Mijn Delta Lloyd Zorgverzekering dan kunt u met behulp van uw DigiD inloggen.

Veelgestelde vragen

Hebt u problemen bij het inloggen in Mijn Delta Lloyd? Hieronder vindt u de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. U ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam opnieuw aanvragen. U ontvangt dan een e-mail met uw gebruikersnaam.

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten, wat nu?

Vraag eerst uw gebruikersnaam opnieuw aan. Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, vraag dan uw wachtwoord opnieuw aan. U ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.



Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Uw wachtwoord kunt u wijzigen in Mijn Delta Lloyd. Onder het kopje “Mijn gegevens” klikt u op de link “wijzigen” achter ‘wachtwoord’.

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Het is helaas nog niet mogelijk om uw gebruikersnaam te wijzigen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Uw e-mailadres kunt u wijzigen in Mijn Delta Lloyd. Onder het kopje “Mijn gegevens” klikt u op de link “wijzigen” achter uw e-mailadres. U ontvangt op dit e-mailadres belangrijke informatie over uw producten. Het is daarom belangrijk dat het e-mailadres dat gekoppeld is aan uw Mijn Delta Lloyd account juist is.

Ik zie de melding dat mijn geboortedatum niet juist is. Wat nu?

Wij kunnen dit voor u wijzigen. U kunt met ons contact opnemen op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur via telefoonnummer 020 - 594 81 00. 
Houd er rekening mee dat wij u kunnen vragen extra informatie te sturen, zoals een uittreksel uit het geboorteregister of een kopie van uw legitimatiebewijs.

Wanneer wordt mijn account geblokkeerd?

Mijn Delta Lloyd wordt geblokkeerd als er vijf keer geprobeerd is in te loggen met een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen.

Wat moet ik doen bij de melding: Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen?

  • Controleer of u uw gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingevuld
  • Controleer of de CapsLock (hoofdlettervergrendeling) op uw toetsenbord niet aanstaat

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze Client Service Desk via telefoonnummer 020 - 594 81 00. U kunt ook een e-mail sturen naar csd@deltalloyd.nl.

Mijn Delta Lloyd Zorgverzekering

Bekijk online de status van uw ingediende declaraties, download notabegeleidingsformulieren en geef wijzigingen door in uw zorgverzekering.