Hulp bij inloggen

Mijn Delta Lloyd is uw persoonlijke omgeving voor al uw Delta Lloyd zaken. Met Mijn Delta Lloyd hebt u een duidelijk overzicht van uw producten. Ook kunt u gemakkelijk wijzigingen doorgeven.  

Hebt u problemen met inloggen?

Dat het niet lukt om in te loggen kan een aantal redenen hebben. Hieronder helpen wij u op weg met de meest voorkomende oorzaken en oplossingen.  

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten

U kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord eenvoudig zelf opnieuw aanvragen. Bent u beide gegevens kwijt? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam opnieuw aan en daarna uw wachtwoord. U ontvangt dan een e-mail met uw gebruikersnaam of een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Mijn account is geblokkeerd

Uw Mijn Delta Lloyd account wordt geblokkeerd als u vijf keer hebt geprobeerd in te loggen met een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. U kunt uw account zelf resetten door een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Weet u niet zeker of uw gebruikersnaam wel de juiste is? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam opnieuw aan. Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, vraag dan uw wachtwoord opnieuw aan. U ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. 

Lukt het inloggen toch niet?

Neem dan contact op met onze Client Service Desk via telefoonnummer 020 - 594 81 92. U kunt ook een e-mail sturen naar csd@deltalloyd.nl.