Account aanmaken Mijn Delta Lloyd

Mijn Delta Lloyd is uw persoonlijke omgeving voor al uw Delta Lloyd zaken. U hebt dan een duidelijk overzicht van uw producten en u kunt eenvoudig wijzigingen doorgeven. Als u een brief of e-mail heeft ontvangen met uw activatiecode kunt u eenvoudig een account aanmaken. 

Account aanmaken met persoonlijke activatiecode

U ontvangt van ons automatisch bericht als uw producten beschikbaar zijn in Mijn Delta Lloyd. U ontvangt dan een brief of e-mail met een persoonlijke activatiecode. Daarmee kunt u uw Mijn Delta Lloyd account aanmaken. 

Hebt u nog geen persoonlijke activatiecode ontvangen?

Dat kan. Niet alle producten zijn al beschikbaar in Mijn Delta Lloyd. De komende tijd breiden wij Mijn Delta Lloyd verder uit en voegen wij steeds meer producten en diensten toe. Hebt u nog geen brief of e-mail ontvangen met uw persoonlijke activatiecode? Dan is uw product nog niet beschikbaar in Mijn Delta Lloyd. Zodra uw product er wel in staat, ontvangt u een bericht van ons. 

Hebt u geen brief met activatiecode (meer)?

Bel dan even met onze Client Service Desk. Onze medewerkers kunnen u meteen uw persoonlijke activatiecode geven. Met deze activatiecode kunt u meteen online uw Mijn Delta Lloyd-account aanmaken. De Client Service Desk is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur via telefoonnummer 020 – 594 81 92.

Hulp nodig bij het aanmaken van uw account?

Neem dan contact op met de Client Service Desk via telefoonnummer 020 - 594 81 92. U kunt ook een e-mail sturen naar csd@deltalloyd.nl.