Top 5 meest gestelde vragen

Hebt u een vraag over Mijn Delta Lloyd? Op deze pagina vindt u de antwoorden op de top 5 meest gestelde vragen over Mijn Delta Lloyd.

Wat kan ik in Mijn Delta Lloyd?

Op dit moment kunt u de volgende zaken regelen in Mijn Delta Lloyd:
  • overzicht van uw pensioen- en beleggingsverzekeringen raadplegen;
  • persoonlijke gegevens inzien en wijzigen; 
  • adreswijziging doorgeven;
  • uw documenten die bij uw verzekering horen bekijken;
  • uw wachtwoord wijzigen.
De mogelijkheden van Mijn Delta Lloyd breiden wij vanaf nu steeds verder uit.

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Delta Lloyd?

Indien u gebruik maakt van Pensioen Services Online of Mijn Beleggingsverzekering ontvangt u een e-mail met de uitnodiging voor de toegang voor Mijn Delta Lloyd.
Maakt u nog geen gebruik van deze portalen maar hebt u een pensioen product of een beleggingsverzekering dan ontvangt u per brief een activatiecode waarmee u het gebruikersnaam en wachtwoord proces kunt doorlopen.

Kan ik met mijn huidige inloggegevens van Mijn Beleggingsverzekering inloggen in Mijn Delta Lloyd?

Ja, als u al een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor Mijn Beleggingsverzekering, hoeft u geen (nieuwe) inloggegevens aan te vragen. U kunt met uw bestaande gegevens inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Kan ik met mijn huidige inloggegevens voor Pensioen Services Online inloggen in Mijn Delta Lloyd?

Ja, als u al een gebruikersnaam en wachtwoord hebt voor Pensioen Services Online, hoeft u geen (nieuwe) inloggegevens aan te vragen. U kunt met uw bestaande gegevens inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw aanvragen. Hiervoor gaat u naar inloggegevens vergeten. U kiest eerst voor "Gebruikersnaam vergeten". Nadat u uw gebruikersnaam per e-mail hebt ontvangen, kiest u voor "Wachtwoord vergeten".