Mijn Delta Lloyd

  • Snel en gemakkelijk wijzigingen doorgeven.
  • Uw spaar-, beleggings- en hypotheek-producten bekijken.
  • Uw pensioensituatie inzien en plannen.

Mijn Delta Lloyd is uw persoonlijke omgeving voor al uw Delta Lloyd zaken. Wij breiden Mijn Delta Lloyd continu verder uit en voegen meer producten en diensten toe.

Wat kunt u in Mijn Delta Lloyd?

In Mijn Delta Lloyd kunt u:

  • Snel uw verzekering- en bankproducten bekijken.
  • Zien waarvoor u precies verzekerd bent.
  • Bekijken hoeveel premie u betaalt en wat de betaaltermijn is.
  • Eenvoudig uw persoonlijke gegevens aanpassen of een wijziging aan ons doorgeven.
  • Onze post digitaal ontvangen en downloaden.
  • De gegevens van uw adviseur snel opzoeken.

Wijzigingen doorgeven in Mijn Delta Lloyd

In Mijn Delta Lloyd kunt u wijzigingen doorgeven voor uw product binnen de zelf regelen modules.
Voor pensioen doet u dit in Pensioen Services Online.
Voor al uw bankzaken doet u dit binnen E-bankieren. 

U hoeft slechts één keer in te loggen in Mijn Delta Lloyd en kunt u direct doorklikken naar de zelf regelen modules. 

Wilt u een Mijn Delta Lloyd account?

U krijgt van ons automatisch een uitnodiging om een account te activeren voor Mijn Delta Lloyd.
Dit krijgt u wanneer u één van de producten of diensten heeft lopen bij ons die op dit moment in Mijn Delta Lloyd te raadplegen zijn.
De komende tijd voegen wij steeds meer producten en diensten toe. Producten die nu al te vinden zijn in Mijn Delta Lloyd zijn onder andere:   

  • Pensioen  
  • Inkomensverzekeringen 
  • Beleggingsverzekeringen en -rekeningen 
  • Spaarproducten 
  • Hypotheken 

Schadeverzekering

Binnenkort kunt u ook uw schadeverzekering bekijken in Mijn Delta Lloyd. Dit betekent het volgende voor u:  

  • Indien u ook één van bovenstaande producten heeft en al gebruik maakt van Mijn Delta Lloyd, dan ontvangt u automatisch bericht zodra uw verzekeringen voor u klaar staan. 
  • Hebt u op dit moment enkel een schadeverzekering en geen andere producten of diensten? U ontvangt binnenkort automatisch bericht over het aanmaken van een account, en u kunt dan voor het eerst inloggen in Mijn Delta Lloyd.  

Zorgverzekering

  • Indien u één van bovenstaande producten heeft, kunt u ook uw zorgverzekering inzien in Mijn Delta Lloyd. U kunt dan voor al uw verzekeringen of producten de gegevens inzien en eventueel wijzigingen doorgeven.  
  • Hebt u alleen een zorgverzekering en geen andere verzekeringen of producten, dan kunt u alles rondom uw zorgverzekering inzien en regelen in Mijn Delta Lloyd Zorgverzekering. U kunt hiervoor inloggen met DigiD.

Nog geen activatiecode ontvangen?

Hebt u nog geen brief of e-mail ontvangen met uw persoonlijke activatiecode? Dan is uw product nog niet beschikbaar in Mijn Delta Lloyd.
Zodra uw product er wel in staat, ontvangt u een bericht van ons. U ontvangt een brief of e-mail met een persoonlijke activatiecode. Met deze activatiecode kunt u meteen online uw Mijn Delta Lloyd-account aanmaken. 

Hebt u deze brief of e-mail al ontvangen? Maak dan hier nu uw account aan.

Is de brief met activatiecode kwijtgeraakt? Wij helpen u graag door een nieuwe activatiecode te geven. U kunt ons hiervoor telefonisch bereiken op 020 – 594 81 92, op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

Mijn Delta Lloyd

Bekijk uw producten of geef wijzigingen door

Hulp nodig?

Naar boven