Liever persoonlijk advies

Vind een adviseur bij u in de buurt

Vind uw antwoord in de veelgestelde vragen

Top 5 vragen van onze klanten

  • Wat betekent de integratie met NN Group voor mij als klant?

    Op dit moment verandert er voor u niets. Alle afspraken die u met ons hebt gemaakt, gelden nog. Zodra er iets verandert, informeren wij u hierover. Lees het laatste nieuws en het antwoord op veelgestelde vragen.

  • Wanneer ontvang ik mijn pensioenuitkering?

    U ontvangt uw pensioen- en/of lijfrente-uitkering op een vast moment. In de meeste gevallen betalen wij dit op de 24e van de maand. Vaak is het geld ook al dezelfde dag voor u zichtbaar op uw rekening, dit is afhankelijk van uw bank. Als de 24e in een weekend valt, hanteren wij een andere betaaldatum. Bekijk de betaaldata voor 2017.

  • Hoe kan ik mijn inloggevens voor Delta Lloyd E-bankieren opnieuw opvragen?

    Uw gegevens vraagt u hier eenvoudig opnieuw aan.

  • Hoe kan ik een wijziging doorgeven voor mijn Delta Lloyd Bank rekeningen?

    Veel wijzigingen kunt u eenvoudig online doorgeven. Voor sommige wijzigingen hebben wij een speciaal formulier. Op deze pagina leest u hier meer over.

  • Welke informatie over mijn levensverzekering heb ik nodig voor de aangifte inkomstenbelasting 2016?

    U hebt bij ons een levensverzekering. Het kan zijn dat u bepaalde informatie over deze verzekering nodig hebt voor uw belastingaangifte. In dat geval hebt u in februari van dit jaar een brief ontvangen met als onderwerp ‘Aangifte inkomstenbelasting 2016’. Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over dit onderwerp.

Onze klantenbeoordeling

7,1 kkv

Keurmerk klantgericht verzekeren

Tevreden klanten staan centraal bij Delta Lloyd. Elk jaar doen we op allerlei manieren onderzoek naar klanttevredenheid.

Meer informatie
Naar boven