Liever persoonlijk advies

Vind een adviseur bij u in de buurt

Vind uw antwoord in de veelgestelde vragen

Top 5 vragen van onze klanten

  • Wanneer ontvang ik mijn pensioenuitkering?

    U ontvangt uw pensioen- en/of lijfrente-uitkering op een vast moment. In de meeste gevallen betalen wij dit op de 24e van de maand. Vaak is het geld ook al dezelfde dag voor u zichtbaar op uw rekening, dit is afhankelijk van uw bank. Als de 24e in een weekend valt, hanteren wij een andere betaaldatum. Bekijk de betaaldata voor 2017.

  • Wat is de status van mijn aanvraag voor een overlijdensrisicoverzekering?

    Vraagt u een overlijdensrisicoverzekering aan, dan is een gezondheidsverklaring of medische keuring verplicht. Als uw aanvraag volledig is ingediend, dan ontvangt u automatisch per e-mail de juiste gezondheidsverklaring of uitnodiging voor een medische keuring. Na de medische beoordelingen ontvangt u binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie op uw aanvraag.

    Wat gebeurt er na de medische beoordeling?

    - Delta Lloyd accepteert de verzekering met de standaard voorwaarden. U ontvangt een polis. 
    - Delta Lloyd kan de verzekering accepteren op afwijkende voorwaarden. U ontvangt een nieuw premievoorstel.
    - Delta Lloyd wijst de aanvraag af. U ontvangt hierover een brief.

  • Hoe kan ik mijn inloggevens voor Delta Lloyd E-bankieren opnieuw opvragen?

    Uw gegevens vraagt u hier eenvoudig opnieuw aan.

  • Hoe kan ik een wijziging doorgeven voor mijn Delta Lloyd Bank rekeningen?

    Veel wijzigingen kunt u eenvoudig online doorgeven. Voor sommige wijzigingen hebben wij een speciaal formulier. Op deze pagina leest u hier meer over.

Onze klantenbeoordeling

7,1 kkv

Keurmerk klantgericht verzekeren

Tevreden klanten staan centraal bij Delta Lloyd. Elk jaar doen we op allerlei manieren onderzoek naar klanttevredenheid.

Meer informatie