Liever persoonlijk advies

Vind een adviseur bij u in de buurt

Vind uw antwoord in de veelgestelde vragen

Top 5 vragen van onze klanten

  • Wat betekent de integratie met NN Group voor mij als klant?

    Op dit moment verandert er voor u niets. Alle afspraken die u met ons hebt gemaakt, gelden nog. Zodra er iets verandert, informeren wij u hierover. Lees het laatste nieuws en het antwoord op veelgestelde vragen.

  • Wanneer ontvang ik mijn pensioenuitkering?

    U ontvangt uw pensioen- en/of lijfrente-uitkering op een vast moment. In de meeste gevallen betalen wij dit op de 24e van de maand. Vaak is het geld ook al dezelfde dag voor u zichtbaar op uw rekening, dit is afhankelijk van uw bank. Als de 24e in een weekend valt, hanteren wij een andere betaaldatum. Bekijk de betaaldata voor 2017.

  • Hoe kan ik mijn inloggevens voor Delta Lloyd E-bankieren opnieuw opvragen?

    Uw gegevens vraagt u hier eenvoudig opnieuw aan.

  • Hoe kan ik een wijziging doorgeven voor mijn Delta Lloyd Bank rekeningen?

    Veel wijzigingen kunt u eenvoudig online doorgeven. Voor sommige wijzigingen hebben wij een speciaal formulier. Op deze pagina leest u hier meer over.

  • Welke informatie over mijn levensverzekering heb ik nodig voor de aangifte inkomstenbelasting 2016?

    U hebt bij ons een levensverzekering. Het kan zijn dat u bepaalde informatie over deze verzekering nodig hebt voor uw belastingaangifte. In dat geval hebt u in februari van dit jaar een brief ontvangen met als onderwerp ‘Aangifte inkomstenbelasting 2016’. Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over dit onderwerp.

Onafhankelijk info blok - cijfer

Keurmerk klantgericht verzekeren

Tevreden klanten staan centraal bij Delta Lloyd. Elk jaar doen we op allerlei manieren onderzoek naar klanttevredenheid.

Naar boven