Veelgestelde vragen E-bankieren

Hebt u een vraag over Delta Lloyd E-bankieren? Op deze pagina vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen over E-bankieren.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?

Vraag uw gebruikersnaam op en/of vraag een nieuw wachtwoord aan.

Het lukt me niet om in te loggen. Wat moet ik doen?

Controleer of u uw gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingetikt. Let daarbij op het gebruik van hoofd- en kleine letters. Lukt het nog steeds niet? Kies dan voor inloggegevens vergeten.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Uw wachtwoord kunt u wijzigen in Mijn Delta Lloyd. Onder het kopje “Mijn gegevens” klikt u op de link “wijzigen” achter ‘wachtwoord’.

Hoe boek ik geld over?

U kunt online geld overboeken naar uw vaste tegenrekening. Overboeken naar een andere rekening dan uw vaste tegenrekening is niet mogelijk. Om veiligheidsredenen kunt u een wijziging van uw tegenrekening alleen schriftelijk en voorzien van uw handtekening aan ons doorgeven. Gebruik hiervoor het 'Wijzigingsformulier Sparen en Beleggen [PDF] '. Wijzigt u de tegenrekening van een en/of-rekening? Dan is de handtekening van beide rekeninghouders nodig.

Ik kan geen geld overboeken. Hoe kan dat?

Wilt u geld overboeken van uw rekening bij Delta Lloyd Bank naar uw vaste tegenrekening, maar werkt de knop 'Overboeken' niet? Er kunnen meerdere redenen zijn waarom u niet kunt overboeken. Zo kan het zijn dat het bij uw rekening niet is toegestaan om geld over te boeken. Het kan ook zijn dat uw rekening is geblokkeerd. Neem voor meer informatie contact met ons op.



Ik kan geen beleggingsorders doorgeven. Waarom is dat?

Werken de knoppen 'Verkopen', 'Kopen' en 'Switchen' niet in E-bankieren of in de Delta Lloyd Bank App? Misschien hebt u de vragen over uw kennis van en ervaring met beleggen nog niet ingevuld. Neem voor meer informatie contact met ons op.