Bel Delta Lloyd Bank

ma t/m vr van 8.30 - 17.30 uur

020 - 594 5050

Vind uw antwoord in de veelgestelde vragen

  • Ik ben mijn inloggegevens voor Mijn Delta Lloyd vergeten. Wat nu?

    Vraag uw gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw aan.

  • Is het mogelijk om mijn rente te wijzigen tijdens mijn rentevaste periode?

    U mag uw rentevaste periode tussentijds aanpassen. U betaalt de kosten in één keer terug of verspreid via rentemiddeling.

  • Ik wil een deel van mijn hypotheek eerder aflossen? Hoe werkt dat?

    U mag per kalenderjaar 10% of 20% van uw oorspronkelijke hypotheek aflossen zonder dat u daar kosten voor betaalt. Is uw hypotheek hoger dan de WOZ-waarde van uw huis? Dan mag u tot de WOZ-waarde kosteloos aflossen. Wij verrekenen dit bedrag met het maximale bedrag dat u ieder kalenderjaar kosteloos mag aflossen. Bekijk alle informatie over eerder aflossen. Of regel het direct via Mijn Delta Lloyd.

  • Hoe betaal ik een rekening uit mijn bouwdepot?

    Dien uw rekening in via de Delta Lloyd App of via het declaratieformulier.

  • Ik kan mijn hypotheek niet meer betalen.

    Wij zijn er voor u, ook als het even tegen zit. Neem contact met ons op zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.

    Lees meer over onze hulp bij betalingsproblemen

  • Waar kan ik de voorwaarden van mijn hypotheek vinden?

    Hier vindt u alle voorwaarden van de hypotheken van Delta Lloyd.

Download de Delta Lloyd App

Ervaar het gemak van de Delta Lloyd App. Volg de status van uw hypotheekaanvraag en ontvang een statusupdate bij elke stap in het aanvraagproces. Bijvoorbeeld bij het ontvangen van de offerte en het passeren van de hypotheekakte. Dien met de Delta Lloyd App ook gemakkelijk rekeningen in voor uw bouwdepot. Een foto maken van de rekening en versturen via uw mobiel is voldoende.

AppStore Google Play
Naar boven