Klanttevredenheid

Wij willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en onze producten. Begin 2017 deden wij onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met Delta Lloyd. U geeft ons als gemiddeld rapportcijfer een 8.

Resultaten 2017 2016
Gemiddelde score dienstverlening 8 8
Gemiddelde prijsoordeel 7,1 7,1
Tevredenheid polisdocumenten 7,8 7,9
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking) 7,9 8,2
Tevredenheid indienen declaraties 8,2 8,2
Tevredenheid afhandeling declaraties 8,2 8
Tevredenheid website 7,7 7,9
Tevredenheid Mijn omgeving 7,9 -
Tevredenheid app 7,6 -
Tevredenheid telefonisch contact 8 8,1
Tevredenheid e-mail contact 7,8 7,9

Verbeteren klanttevredenheid in 2017

We blijven onze service verbeteren. In 2017 richten we ons vooral op ons klantcontact.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om onze communicatie zodanig in te richten dat onze klanten een persoonlijke en proactieve service ervaren in alle kanalen.