Klanttevredenheid

Wij willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en onze producten. Begin 2016 deden wij onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met Delta Lloyd. U geeft ons als gemiddeld rapportcijfer een 8.

Resultaten 2016 2015
Gemiddelde score dienstverlening 8 7,9
Gemiddelde prijsoordeel 7,1 7,1
Tevredenheid polisdocumenten 7,9 7,8
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking) 8,2 7,8
Tevredenheid indienen declaraties 8,2 8,1
Tevredenheid afhandeling declaraties 8 8
Tevredenheid website 7,9 7,8
Tevredenheid telefonisch contact 8,1 7,9
Tevredenheid e-mail contact 7,9 7,8

Verbeteren klanttevredenheid in 2016

We blijven onze service verbeteren. In 2016 richten we ons vooral op ons klantcontact. We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om vervolgvragen van klanten te voorspellen. Op deze manier willen we met persoonlijke, goede en relevante informatie de verwachtingen van onze klanten overtreffen.