Klachtenprocedure en -beleid

Delta Lloyd streeft naar tevreden klanten. Daar is een strak beleid en zijn heldere procedures voor. Voor u betekent dit dat we altijd naar een oplossing zoeken als u een klacht hebt over onze producten of dienstverlening.

Het beleid van Delta Lloyd voldoet aan de 'richtlijnen interne klachtenprocedure van het KIFID' en aan het ‘Besluit Gedragstoezicht financiële ondernemingen Wft, jaargang 2006’.

Definitie klachtenbeleid

Delta Lloyd hanteert de volgende definitie voor haar klachtenbeleid:

"Voor Delta Lloyd is een klacht iedere uiting van ontevredenheid van onze klanten over onze dienstverlening of de dienstverlening van onze partners."

Hebt u een klacht?

Dan kunt u deze indienen via een van de onderstaande links.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?