Fraudebeleid

Wat is fraude? Fraude is bijvoorbeeld als klanten informatie verzwijgen en daardoor een verzekering of bankproduct krijgen waarop zij geen recht hebben. Of als ze onjuiste of onvolledige informatie verstrekken bij een verzoek om een verzekeringsuitkering zodat ze een uitkering krijgen terwijl ze daarop geen recht hebben. Alle vormen van fraude kosten geld en beïnvloeden uiteindelijk de prijs van het financiële product.

Hoe gaat Delta Lloyd N.V. om met klanten die frauderen?

Delta Lloyd N.V. neemt verschillende maatregelen en is alert op fraude en fraudeurs. In het belang van al onze eerlijke klanten en in het belang van een integere verzekerings- en bancaire bedrijfstak. Bekijk het volledige beleid [PDF] of lees het het fraudebeleid bij zorg [PDF] .

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?