Telefonisch contact

Goede bereikbaarheid is één van de belangrijkste aspecten van goede klantenservice. Niet alleen als het gaat om vragen over uw verzekering, verwerking van wijzigingen of behandeling van een schade. Maar ook wanneer de dienstverlening van Delta Lloyd niet overeenkomt met uw verwachting en u een klacht hebt.

Telefonisch contact

Als u telefonisch contact opneemt met Delta Lloyd, staan we u zo snel mogelijk te woord. Wij garanderen dat u in ieder geval altijd een medewerker aan de lijn krijgt tijdens kantoortijden.

Is de wachttijd langer dan 5 minuten? Dan krijgt u de mogelijkheid een bericht achter te laten. U kunt dan uw naam en telefoonnummer inspreken. Ook kunt u aangeven of u wilt dat wij u in de ochtend of middag terugbellen. Wij bellen u daarna binnen 2 werkdagen terug. Op het door u ingesproken gewenste dagdeel, als u dat heeft ingesproken.

In alle gesprekken proberen wij direct antwoord te geven op uw vraag. Als wij uw vraag toch niet direct kunnen beantwoorden, zorgen we ervoor dat een andere afdeling u alsnog helpt.

Telefoonnummers Delta Lloyd

De algemene telefoonnummers staan op onze website en in onze brochures. Delta Lloyd is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur. Met vragen over uw zorgverzekering kunt u terecht van maandag t//m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Polisnummer

Hebt u een vraag naar aanleiding van een brief die u van ons hebt ontvangen? Ons telefoonnummer vindt u op deze brief. Als u uw polisnummer bij de hand houdt, dan kunnen wij uw vraag beter en sneller beantwoorden.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?