Veelgestelde vragen Delta Lloyd Bank App

Inloggen

Hoe log ik in?

Om de app te kunnen gebruiken registreert u eenmalig uw telefoon of tablet. U logt in met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt voor Delta Lloyd E-bankieren. U ontvangt dan direct een e-mail met een eenmalige 6-cijferige code. Die code voert u in. Daarna kiest u zelf een 5-cijferige code. Zodra u de voorwaarden hebt geaccepteerd, kunt u de app gebruiken. De volgende keren logt u in met uw zelfgekozen 5-cijferige code.

Ik heb nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor Delta Lloyd E-bankieren. Hoe kom ik daaraan?

Om de app te kunnen gebruiken, hebt u toegang tot Delta Lloyd E-bankieren nodig. Hebt u nog geen toegang? Vraag het dan direct aan.

Ik weet mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord voor Delta Lloyd E-bankieren niet meer

Weet u uw gebruikersnaam of wachtwoord voor Delta Lloyd E-bankieren niet meer? Vraag die dan opnieuw aan. Bent u uw gebruikersnaam én wachtwoord vergeten? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam aan en pas daarna uw wachtwoord.

Aan welke eisen moet de 5-cijferige code voldoen?

De code mag niet uit vijf dezelfde cijfers bestaan, zoals 55555. De code mag ook niet uit oplopende of aflopende cijfers bestaan, zoals 12345 of 43210.

Ik weet mijn 5-cijferige code niet meer

Om te kunnen inloggen in de app, hebt u de 5-cijferige code nodig die u bij het registreren van uw telefoon of tablet hebt gekozen. Weet u de code niet meer? Kies dan in het scherm waar u wordt gevraagd uw 5-cijferige code in te vullen voor ‘Ik ben mijn 5-cijferige code vergeten’.

Op die manier kunt u uw telefoon of tablet opnieuw registreren. U logt daarvoor in met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt voor Delta Lloyd E-bankieren. U ontvangt dan direct een e-mail met een eenmalige 6-cijferige code. Die code voert u in. Daarna kunt u een nieuwe 5-cijferige code kiezen.

Ik heb te vaak een verkeerde 5-cijferige code ingevoerd. Wat nu?

U wordt dan gevraagd uw telefoon of tablet opnieuw te registreren. U logt daarvoor in met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt voor Delta Lloyd E-bankieren. U ontvangt dan direct een e-mail met een eenmalige 6-cijferige code. Die code voert u in. Daarna kunt u een nieuwe 5-cijferige code kiezen.

Kan ik mijn 5-cijferige code wijzigen?

Ja, dat kan. Kies in het menu voor ‘5-cijferige code wijzigen’.

Het lukt me niet om in te loggen. Ik krijg steeds een foutmelding.

Bij een foutmelding volgt u de aanwijzingen in het scherm. Lost dit het probleem niet op? Kijk dan bij de veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Toestellen

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon of tablet. Hoe kan ik de app daarop gebruiken?

Hebt u de app op uw nieuwe telefoon of tablet gedownload? Registreer uw nieuwe toestel dan eenmalig. U logt daarvoor in met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt voor Delta Lloyd E-bankieren. Daarna kunt u inloggen met uw bestaande 5-cijferige code.

Kan ik de app op meerdere devices tegelijk gebruiken?

Ja, dat kan. Download de app op uw toestellen en registreer elk toestel eenmalig. U logt daarvoor in met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u gebruikt voor Delta Lloyd E-bankieren. Daarna kunt u inloggen met uw bestaande 5-cijferige code.

Op welke mobiele telefoons en tablets kan ik de Delta Lloyd Bank App gebruiken?

  • iPhone of iPad met besturingssysteem iOS 7.0 (of hoger)
  • Android-telefoons en tablets met besturingssysteem Android 4.2 (of hoger)

Het is niet mogelijk om de Delta Lloyd Bank App op een Windows Phone te gebruiken. 

Overig

Kan ik elk bedrag overmaken via de app?

Voor uw veiligheid is het overboeken beperkt tot een maximum van € 10.000,- per dag. Wilt u meer overboeken? Ga dan naar Delta Lloyd E-bankieren. Bij sommige rekeningen, zoals lijfrenterekeningen, is overboeken niet mogelijk.

Is de Delta Lloyd Bank App veilig?

Bankieren via de Delta Lloyd Bank App is veilig. Wij gebruiken versleuteling (encryptie) bij het uitwisselen van informatie. U kunt alleen inloggen en opdrachten doorgeven met uw 5-cijferige code. Houd uw code daarom geheim. Gebruikt u de app vijf minuten niet? Dan wordt u automatisch uitgelogd.

Ik zie de melding 'Let op! Voor u kunt beleggen moet u de passendheidstoets invullen'. Wat nu?

Dit betekent dat u de vragen over uw kennis van en ervaring met beleggen nog niet heeft ingevuld. Hierdoor kunt u geen beleggingsorders doorgeven. Neem in dat geval contact met ons op.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?