Account aanmaken Mijn Delta Lloyd

Wij sturen u een brief om een account aan te maken voor Mijn Delta Lloyd. Hiermee kunt u 24 uur per dag uw pensioenproducten en beleggingsverzekeringen inzien. Wij voegen de komende tijd steeds meer producten toe aan Mijn Delta Lloyd.

Hebt u een brief ontvangen?

In deze brief vindt u een activatiecode. Daarmee kunt u eenvoudig uw Mijn Delta Lloyd account aanmaken. Bent u de brief kwijt? Neem dan contact op met onze Client Service Desk via telefoonnummer 020 - 594 81 00. U kunt ook een e-mail sturen naar csd@deltalloyd.nl.

Geen brief ontvangen?

Op dit moment is Mijn Delta Lloyd alleen toegankelijk als u een pensioen- of beleggingsverzekering bij Delta Lloyd hebt. De komende tijd breiden wij Mijn Delta Lloyd verder uit en voegen wij steeds meer producten en diensten toe. U ontvangt dan automatisch bericht om Mijn Delta Lloyd te kunnen gebruiken.

Maakt u al gebruik van Pensioen Services Online of Mijn Beleggingsverzekering?

Dan hoeft u geen nieuw account aan te maken voor Mijn Delta Lloyd. U kunt met uw inloggegevens van Pensioen Services Online of Mijn Beleggingsverzekering direct inloggen op Mijn Delta Lloyd.

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag over het aanmaken van een account voor Mijn Delta Lloyd? Hieronder vindt u de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de Client Service Desk via telefoonnummer 020 - 594 81 00. U kunt ook een e-mail sturen naar csd@deltalloyd.nl.

Hoe krijg ik toegang tot Mijn Delta Lloyd

Als u gebruik maakt van Pensioen Services Online of Mijn Beleggingsverzekering ontvangt u per e-mail een uitnodiging voor Mijn Delta Lloyd. Gebruikt u Pensioen Services Online of Mijn Beleggingsverzekering niet, maar hebt u wel een pensioenproduct of beleggingsverzekering bij ons? U ontvangt dan automatisch een brief met een activatiecode. Daarmee kunt u een account aanmaken.

Waarom kan ik nog geen Mijn Delta Lloyd gebruiken?

Hiervoor kunnen meerdere redenen zijn. U bent misschien nog geen klant bij Delta Lloyd. Of uw producten zijn nog niet toegevoegd aan Mijn Delta Lloyd. De komende tijd breiden wij Mijn Delta Lloyd verder uit en voegen we steeds meer producten en diensten toe. U ontvangt automatisch een brief wanneer uw pensioenproduct of beleggingsverzekering is toegevoegd aan Mijn Delta Lloyd.

Hoe ontvang ik een wachtwoord?

U ontvangt geen wachtwoord, maar kiest deze zelf.

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Het wachtwoord moet voldoen aan een aantal voorwaarden. Dit vragen wij om u een veilige omgeving te kunnen bieden die u beschermd tegen hackers en internetcriminelen. Als u een wachtwoord kiest moet het wachtwoord bestaan uit:
  • Minimaal 8 tekens.
  • Minimaal 2 cijfers.
  • Minimaal 2 letters.
  • Minimaal 1 hoofdletter en een kleine letter.
  • Maximaal 2 dezelfde tekens, cijfers of letters achter elkaar.

Hoe ontvang ik een gebruikersnaam?

U ontvangt geen gebruikersnaam, maar kiest zelf een gebruikersnaam tijdens het aanvragen.

Waar moet mijn gebruikersnaam aan voldoen?

Uw gebruikersnaam mag geen spatie of speciale karakters zoals bijvoorbeeld "@" bevatten. Daarnaast mag uw gebruikersnaam uit maximaal achttien tekens bestaan.

Wanneer verloopt mijn wachtwoord?

Voor uw eigen veiligheid raden wij u aan ieder half jaar uw wachtwoord te wijzigen.

Mijn wachtwoord is verlopen en nu?

Als uw wachtwoord verlopen is, wordt u gevraagd om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Hoe vraag ik Mijn Delta Lloyd aan?

Hiervoor hoeft u zelf niet te doen. Als Mijn Delta Lloyd voor u beschikbaar is, ontvangt u per brief of e-mail een uitnodiging.

Waar vind ik mijn activatiecode?

De activatiecode vindt u in de brief of e-mail die u van ons hebt ontvangen.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?