Klacht over uw zorgverzekering

U hebt een klacht over uw zorgverzekering van Delta Lloyd

Wat is een klacht?

Wat bedoelen we met “klacht”? Elke uiting van ongenoegen is voor ons een klacht. Bijvoorbeeld:

  • U meldt een klacht of maakt duidelijk dat u het ergens mee oneens bent.
  • U bent boos of teleurgesteld.
  • U vindt dat wij een ernstige fout hebben gemaakt.

Een klacht indienen?

Hebt u een klacht over uw zorgverzekering? Of bent u niet tevreden over iemand die u zorg verleent? Vul dan het klachtenformulier zorg in. Wilt u liever per e-mail een klacht indienen? Mail dan naar klachten@zorg-deltalloyd.nl. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. 

U kunt natuurlijk ook een brief sturen naar:

Delta Lloyd Zorgverzekeringen
Afdeling Klachten
Postbus 4016
5004 JA Tilburg

Vermeld altijd de volgende gegevens. Dan kunnen wij u snel helpen.

  • Naam.
  • Adres. 
  • Woonplaats.
  • Telefoonnummer.
  • Polisnummer.
  • Soort verzekering.
  • Omschrijving van de klacht.

Wanneer kunt u antwoord verwachten?

U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie.

Niet tevreden over het resultaat?

Een onafhankelijke scheidsrechter
Voor elke klacht zoeken wij naar de beste oplossing. Bent u niet tevreden over de oplossing die wij u bieden? Dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ is een onafhankelijke instantie die een klacht behandelt als een consument en een ziektekostenverzekeraar het niet eens worden. De SKGZ handelt uw klacht binnen maximaal negentig dagen af. 

Hoe dient u een klacht in bij de SKGZ?
Dat kan per brief of via de website van de SKGZ. Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk. Stuur kopieën mee van uw eerdere klachten en van de reactie van Delta Lloyd.

Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen
Postbus 291
3700 AG Zeist
Internet: www.skgz.nl

Belangrijk:

  • U kunt pas bij SKGZ terecht als uw klacht is behandeld door Delta Lloyd
  • Wilt u dat SKGZ uw klacht behandelt? Dan moet de klacht bij SKGZ binnen zijn: 
    • binnen één jaar nadat Delta Lloyd u een definitief antwoord heeft gestuurd of
    • binnen dertien maanden nadat u hebt geklaagd bij Delta Lloyd.

Beleggingsbeleid Zorgverzekeringen

Hieronder vindt u het volledige beleggingsbeleid.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?