U kunt uw hypotheek niet meer betalen

Lukt het u niet om uw maandbedrag van uw hypotheek te betalen? Hier leest u het antwoord op enkele veelgestelde vragen.

Wat als u uw hypotheek niet meer kunt betalen?

Lukt het u niet om uw maandbedrag van uw hypotheek te betalen? Of bent u bezorgd dat u dat binnenkort niet meer kunt? Neem dan altijd contact met op met onze medewerkers van de afdeling Intensief Beheer op telefoonnummer 020 - 594 5055. Of stuur een e-mail naar info@intensiefbeheer.deltalloyd.nl. Kijk voor meer informatie op onze pagina 'Hulp bij betalingsproblemen'.

Bekijk onze reactietermijnen

Hebt u een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie?

Hebt u een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG)? Dan kan uw restschuld in bepaalde situaties worden kwijtgescholden. Om voor kwijtschelding van uw restschuld in aanmerking te komen, moet u aan een aantal voorwaarden voldoen. Voor meer informatie en de voorwaarden om voor deze garantie in aanmerking te komen, kunt u kijken op de website van NHG (www.nhg.nl) onder het kopje ‘Betalingsproblemen’.

Mag u uw huis tijdelijk verhuren?

Na het kopen van een nieuw huis kan het langer duren dan verwacht tot uw oude huis wordt verkocht. Het kan zijn dat u uw oude huis dan tijdelijk wilt verhuren om uw dubbele woonlasten op te vangen. Als u dat wilt, raden wij u aan om zo snel mogelijk een afspraak te maken met uw financieel adviseur. Uw financieel adviseur kan beoordelen of u een beroep kunt doen op de Leegstandwet. Ook kan hij u mogelijke andere oplossingen aanreiken.

Meer informatie

WIlt u meer informatie? Kijk dan op onze pagina 'Hulp bij betalingsproblemen'.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?