Schademanagement

Schade tijdens de bouw of in de operationele fase van het project voor duurzame energie zet het rendement van uw investering onder druk. Het snel oplossen van de schade is daarom belangrijk, evenals het verzekeren van de financiële gevolgen van de schade.

Delta Lloyd - duurzame energie schade
  • Goed beeld waar welke onderdelen beschikbaar zijn
  • Goede dialoog met alle fabrikanten om nieuwe modellen te verbeteren
  • Advies op beheer en onderhoud

Onze experts zijn zo thuis in de markt van duurzame energie dat ze kind aan huis zijn bij fabrikanten en onderhoudsbedrijven. Ze weten waar welke turbines of installaties staan en waar mogelijk reserveonderdelen beschikbaar zijn, zowel binnen als buiten Nederland.

Revisies

De betrokkenheid van onze engineers is groot. Omdat ze geïnteresseerd zijn in alle innovaties werken ze samen met fabrikanten en onderhoudsbedrijven om veel voorkomende oorzaken van schades bij nieuwe modellen en onderdelen te verbeteren.

Beheer en onderhoud

Goed beheer van de installaties en zorgvuldig onderhoud verlengen de levensduur aanzienlijk. Onze risico-experts zijn dagelijks op pad en zien echt het verschil tussen installaties waar dit wel en niet gebeurt. Zij kunnen u hierover adviseren.

Wat te doen als u schade heeft

  1. U ontdekt schade en meldt dit bij uw verzekeringsadviseur. Als uw verzekeringsadviseur niet bereikbaar is kunt u rechtstreeks met ons contact opnemen.
  2. Zodra wij geïnformeerd zijn over de schade, nemen wij deze in behandeling. Bij een grote of ingewikkelde schade beoordeelt onze schadebehandelaar of er een expert moet langskomen.
  3. Als wij een expert inschakelen neemt hij binnen 48 uur contact met u op en maakt een bezoekafspraak met u.
  4. De expert beoordeelt de oorzaak en omvang van de schade en stelt een rapport op. Ook bespreekt hij wat u verder kunt verwachten in dit traject.
  5. Met behulp van dit expertiserapport beoordeelt de schadebehandelaar van Delta Lloyd de dekking en de omvang van de uitkering.
  6. Zodra wij alle benodigde informatie hebben ontvangen informeren wij uw verzekeringsadviseur over de afhandeling van uw schade. Dit doen wij altijd binnen 10 werkdagen.
  7. Uw verzekeringsadviseur bespreekt dit daarna met u.

Brochures

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?