De persoonlijke begeleiding bij arbeidsongeschiktheid

Als u arbeidsongeschikt wordt, dan wilt u weten waar u op kunt rekenen. Delta Lloyd vindt het belangrijk dat u in zo’n geval deskundig en persoonlijk begeleid wordt.

Hoe doen wij dat?

U krijgt één vast aanspreekpunt. Uw aanspreekpunt zorgt direct voor duidelijkheid over uw uitkering en het verdere verloop van het traject en zorgt voor de ondersteuning die u nodig hebt. Bekijk het filmpje “Persoonlijke begeleiding bij arbeidsongeschiktheid”.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Om toegang te krijgen tot deze omgeving dient u akkoord te gaan met het plaatsen van cookies.

In ons privacy statement leest u waarom wij cookies gebruiken. Cookies helpen Delta Lloyd om de website te verbeteren en het gebruiksgemak te verhogen.

Als u op akkoord klikt, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Hierna kunt u gebruik maken van alle onderdelen van deze website.

Delta Lloyd maakt gebruik van cookies

Op onze websites maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze websites te verbeteren en gebruikersvriendelijker te maken, social media aan te bieden en relevante advertenties te kunnen tonen.

Meer informatie.

Gaat u akkoord met het plaatsen van cookies?